anxue

Direktlänk till inlägg 6 april 2013

Happy happy :D

Av Anxue Lin - 6 april 2013 20:46

Det sket sig med praktiken men det är inget att bry sig om, nya tag och glada dar!


Efter att ha åkt roslagsbanan igår (kändes som att vara utomlands!) på väg till praktiken passade jag på att besöka mormor som bor i sthlm. Blev lite yr och virrig mot kvällen då jag fått för lite mat där och förmodligen druckit för lite under dagen. Resulterade i att jag missade att höra när vi åkte förbi t-centralen. Gick av några stationer senare och åkte tillbaka. Har gjort detta tidigare så det var inte första gången!   


Body Pump ikväll, det gick äntligen lite bättre. Tror jag haft förkylning i kroppen hela förra och förrförra veckan trots att jag känt mig frisk, men idag orkade jag äntligen lyfta lite tyngre vikter igen. Efter passet stannade jag kvar och övade på hopp, burpees, hoppa upp på stepbrädan med ett ben, tåhävningar med ett ben i taget på stepbrädan, grodhopp med vikter, och lite övningar med det tyngsta av gummibanden. Var riktigt roligt.


Mitt horoskop för denna veckan:


"Hur du än försöker får du inte ihop alla dina planer. Planeten Uranus spökar och bjuder på sina ständiga överraskningar, det gäller att hänga med i svängarna".


- Jag tycker bara att det låter roligt och spännande!   


"Undvik: att tjura"
- Därför tjurar jag inte över min misslyckade praktikchans.


"Turdag: 5/4"

- Det var igår, när jag hade mitt praktikmöte... Hm, känns ju lite trist att den mest tursamma dagen för månaden redan är förbi.


"Flörta med: Skorpionen"

- Jag gillar när det står så, för jag känner bara en skorpion vad jag vet och han är jättesöt. Tyvärr är han upptagen också så något flörtande blir det inte, men det är ju inte olagligt att konversera lite iaf.


Ha det bra!


P.S Vad håller japanerna på med här...?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anxue Lin - 27 maj 2013 21:51

Vart är jobbet? Jag har läst i nio år och är helt klart redo att börja jobba nu. Så vart finns mitt jobb??? Hur kommer det sig att alla andra tycks få jobb så enkelt???Och varför säger alla jobbcoacher och karriärcoacher som jag besöker att jag mås...

Av Anxue Lin - 27 maj 2013 21:44

Så har man avancerat i ITF Taekwondo till blått bälte! Kup 4. Man börjar på 10 och jobbar sig uppåt mot noll som är samma som svart bälte. HIHI                              YAY!!!!   ...

Av Anxue Lin - 1 maj 2013 22:01

Jag fick en ny regnkappa av mamma idag när hon var på besök!    Det ena ledde sedan till det andra...   Snygg va? 600 spänn på Dea Axelssons om någon är intresserad av informationen...                       ...

Av Anxue Lin - 1 maj 2013 20:59


Vi firade bangladeshiskt nyår i helgen. Jag blev klädd i sari (de uttalar det shari) och sedan uppdragen på scenen för en sorts modevisning av kläder med bara utländska deltagare. The Fashion Show     Min shari:                ...

Av Anxue Lin - 24 april 2013 22:51

Hej hej, sov fyra timmar inatt, var uppe sent då jag hade massa överskottsenergi och la fram allt jag skulle behöva sedan på morgonen. Kanske just därför som jag slog nytt rekord imorse! Hann med oooovanligt mycket på bara en halvtimme!   Duscha, s...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards